Fotografia ślubna Lublin Fotografia ślubna Lublin

Jak odzyskać utracone zdjęcia z karty pamięci?

Przy skasowaniu zdjęć z karty pamięci, przede wszystkim trzeba uważać, aby nie zapisywać żadnych nowych plików na tą kartę. Jeśli na kartę, od czasu usunięcia plików, nic nowego nie było nagrywane, powinno się udać odzyskać wszystkie pliki. I nie ma tutaj większego znaczenia, czy zdjęcia były robione w formacie jpg czy formacie RAW. Troszkę trudniej z odzyskaniem zdjęć może być w sytuacji, gdy wykonaliśmy pełny format karty – jednak i w tym przypadku, gdy na kartę nie były nagrywane nowe pliki, powinno się uda odzyskać większość plików.

Kolejno, musimy wybrać odpowiedni program do odzyskiwania. W internecie jest pełno różnych programów do odzyskiwania plików, jednak nie wszystkie one radzą sobie ze zdjęciami. Ja mogę polecić program PC Inspector File Recovery- link

Po zinstalowaniu i uruchomieniu programu, wybieramy z paska po lewej pierwszą z góry ikonkę (z zieloną strzałeczką) a następnie z listy wybieramy dysk odpowiadający naszej karcie pamięci (ja używam czytnika kart pamięci, ale przypuszczam, że również można wykorzystać włączony aparat z kartą pamięci w środku, jeśli nasz apart pokazuje się jako dodatkowy dysk w Windowsie). Klikamy zieloną fajeczkę i czekamy… Pokazują nam się 2 kolumny. Po lewej widzimy katalogi, po prawej poszczegolne pliki, kltóre zostały usunięte i które można odzyskać z karty pamięci. Teraz tylko wystarczy zaznaczyć poszczególny plik/poszczególne pliki (w kolumniue po prawej) i kliknąć prawym przyciskiem myszy “save to”. Wybrać miejsce docelowe i gotowe. W większości przypadków, ozdyskamy nieuszkodzone zdjęcia. Niestety nigdy nie ma pewności czy odzyskamy wszystkie zdjęcia oraz czy wszystkie zdjęcia będą nieuszkodzone.

—————————————————————-

© www.fotografujemy.net – fotografia ślubna, fotografia ślubna Zamość, fotografia ślubna Lublin, fotografia ślubna Rzeszów, fotografia ślubna Kraków, fotografia reklamowa, fotografia reklamowa Lublin, fotografia reklamowa Rzeszów, fotografia reklamowa Kraków, fotograf Zamość, fotograf Rzeszów, fotograf Lublin, fotograf Tomaszów Lubelski, fotografia ślubna Tomaszów Lubelski, zdjęcia ślubne Zamość, zdjęcia ślubne Lublin, zdjęcia ślubne Rzeszów, zdjęcia ślubne Kraków, sesja narzeczeńska Zamość, sesja narzeczeńska Lublin, sesja narzeczeńska Rzeszów, sesja narzeczeńska Kraków

Wpis opublikowany piątek, Kwiecień 2nd, 2010 o 20:09 w kategorii Inne, Tutoriale. Możesz śledzić odpowiedzi w kanale RSS 2.0. Możesz dodawać komentarze lub zamieścić link zwrotny na swojej witrynie.

8 komentarzy

  1. Jeffrey says:

    alusik@commodity.convenience” rel=”nofollow”>.…

    good info….

    ... Sierpień 22nd, 2014
  2. Tim says:

    chugging@shakily.corneilus” rel=”nofollow”>.…

    благодарю!…

    ... Sierpień 24th, 2014
  3. larry says:

    sociologically@ryerson.scratching” rel=”nofollow”>.…

    thank you!!…

    ... Sierpień 24th, 2014
  4. enrique says:

    bryans@agricultures.fleck” rel=”nofollow”>.…

    спс!…

    ... Sierpień 24th, 2014
  5. alfred says:

    disregard@branch.clumsily” rel=”nofollow”>.…

    ñïñ!…

    ... Listopad 17th, 2014
  6. enrique says:

    haircuts@threatens.paris” rel=”nofollow”>.…

    thanks….

    ... Listopad 19th, 2014
  7. julius says:

    myn@bibliographical.ky” rel=”nofollow”>.…

    good!!…

    ... Listopad 19th, 2014
  8. Ian says:

    earthy@imposition.hartsfield” rel=”nofollow”>.…

    ñïñ çà èíôó!…

    ... Listopad 23rd, 2014

Dodaj komentarz



*